يزدفردا:رییس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان یزد در جلسه شورای اداری گفت: کارکنان سازمان باید با همدلی ، همفکری و صداقت به مردم خدمت کنند.
مهندس سیفی ارائه خدمات به ارباب رجوع با رعایت عدالت و انصاف، احساس مسئولیت نسبت به مردم و جامعه، رعایت قوانین و مقررات سازمانی و راهنمایی به موقع و ارائه اطلاعات لازم به ارباب رجوع را ازجمله وظایف کارکنان ذکر کرد.

وی در ادامه به نقش مهم کارکنان سازمان در حفاظت ، پژوهش، مرمت، احیاء ، معرفی میراث فرهنگی ، ارتقای توان گردشگری و مبادلات فرهنگی اشاره کرد و تصریح نمود: نگرش همکاران به فرهنگ، معنویت و یادگارهای تاریخی و تمدن باستانی استان در رونق صنعت گردشگری تاثیر چشمگیری دارد.

معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در ادامه گفت: خلاقیت و نوآوری کارکنان در انجام وظایف و انجام دادن کار با اثر بخشی و هم فکری موجب پیشرفت کاری افراد می شود و زمینه برای دست یابی به اهداف سازمانی را تسهیل می کند.

کاظم بابا رحیم فعال سازی کمیسیون تکریم ارباب رجوع ، کمیسیون تحول اداری و کمیسیون نظام پیشنهادات در سازمان را از جمله فعالیتهای سازمان ذکر کرد.

در ادامه وی اظهار داشت: با حضور به موقع کارکنان در محل کار و رعایت آداب معاشرت در برخورد با همکاران و ارباب رجوع ، خوش رویی و متانت رفتار و تلاش در پاسخگویی به درخواست های مردمی و ارائه خدمت به آنها ، استفاده از مشورت و همفکری در تحقق اهداف عالیه نقش تعیین کننده ای دارد.

در پایان جلسه از بازنشستگان سال گذشته تجلیل و قدردانی شد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا